بیانیه حریم خصوصی و محرمانگی

ما از علاقه و نگرانی شما در مورد حفظ حریم خصوصی داده های شما در اینترنت قدردانی می کنیم.  این صفحه برای کمک به درک ماهیت داده ها آماده شده است
 هنگام بازدید از وب سایت ما چه چیزی از شما جمع آوری می کنیم و چگونه با این داده های شخصی برخورد می کنیم.

در حال مرور
ما این سایت را به منظور جمع‌آوری اطلاعات شخصی شما از رایانه یا تلفن همراهتان در حین مرور این سایت طراحی نکرده‌ایم، بلکه داده‌های ارائه شده توسط شما تنها با دانش شما و با اراده آزاد شما مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آدرس پروتکل اینترنت (IP)
هر زمان که از هر وب سایتی از جمله این وب سایت بازدید می کنید، سرور میزبان آدرس پروتکل اینترنت (IP)، تاریخ و زمان بازدید، نوع مرورگر اینترنتی که استفاده می کنید و URL هر وب سایتی را که شما را به آن ارجاع می دهد ثبت می کند. وب‌سایت ما اینترنت، و این برای همه وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید عادی است، چه در وب‌سایت ما یا مثلاً فیس‌بوک، Google، و دیگران.

اسکن شبکه
نظرسنجی‌هایی که مستقیماً در شبکه انجام می‌دهیم به ما این امکان را می‌دهند که داده‌های خاصی را جمع‌آوری کنیم، مانند داده‌هایی که از شما در مورد دیدگاه و احساس شما در مورد سایت خود درخواست می‌کنیم، در صورتی که با گذاشتن رتبه، نظر یا ابزارهای دیگر درخواست کنیم تا بتوانیم شما را درک کنیم. نیازها و علائق و بهبود سایت ما پاسخ ها و ارزیابی های شما بسیار مهم است و مورد قدردانی ما قرار می گیرد، زیرا ما را قادر می سازد تا سطح سایت خود را ارتقا دهیم، شما آزادی و انتخاب کاملی در ارائه داده های مربوط به نام خود و سایر موارد دارید. داده ها.

لینک به سایت های دیگر در اینترنت
سایت ما ممکن است دارای پیوندهایی به سایت های دیگر در اینترنت باشد.  یا تبلیغات سایت‌های دیگر مانند Google AdSense، و ما مسئولیتی در قبال روش‌های جمع‌آوری داده‌ها توسط آن سایت‌ها نداریم. شما می‌توانید سیاست‌های حفظ حریم خصوصی و محتوای آن سایت‌هایی را که از طریق هر پیوندی در این سایت قابل دسترسی هستند، مشاهده کنید.

ممکن است هنگام بازدید از وب سایت ما از شرکت های تبلیغاتی شخص ثالث برای ارائه تبلیغات استفاده کنیم.  این شرکت ها حق دارند از اطلاعات بازدید شما از این سایت و سایر وب سایت ها (به جز نام، آدرس، آدرس ایمیل، شماره تلفن یا هر گونه اطلاعات مهم و خصوصی) به منظور ارائه تبلیغات در مورد کالاها، خدمات یا وب سایت ها استفاده کنند. اطلاعاتی که برای شما جالب است  اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در این مورد داشته باشید و همچنین اگر می خواهید از گزینه های موجود برای جلوگیری از استفاده این اطلاعات توسط این شرکت ها مطلع شوید، لطفا اینجا کلیک کنید.

افشای اطلاعات
ما هیچ اطلاعاتی را به نفع هیچ شخص ثالثی خارج از این سایت یا سایت های وابسته به آن نمی فروشیم، تجارت، اجاره یا فاش نمی کنیم.
 این اطلاعات تنها در صورتی افشا می شود که توسط هر مرجع قضایی یا نظارتی دستور داده شود.

ما همیشه حریم خصوصی و محرمانه بودن تمام داده های شخصی ثبت شده یا ثبت شده در وب سایت خود و نوشته شده توسط شما را حفظ خواهیم کرد.  این اطلاعات فاش نخواهد شد مگر اینکه طبق هر قانونی این کار را انجام دهیم یا زمانی که ما با حسن نیت معتقد باشیم که چنین اقدامی برای مطابقت با قانون یا دفاع یا محافظت از حقوق مالکیت این سایت یا ذینفعان آن ضروری یا مطلوب است.

داده های لازم برای انجام تراکنش های درخواستی شما
هنگامی که ما به اطلاعاتی در مورد شما نیاز داریم، از شما می خواهیم که آن را به میل خود ارائه دهید.  این اطلاعات به ما کمک می کند تا با شما تماس بگیریم و درخواست های شما را به بهترین شکل ممکن اجرا کنیم.  داده های ارائه شده توسط شما هرگز به هیچ دلیلی جز با دستور قضایی به هیچ شخص ثالثی فروخته یا معامله نمی شود.

وقتی از داده های خود با ما استفاده می کنید
تمام داده های ارائه شده توسط شما محرمانه تلقی خواهد شد.  فرم هایی که مستقیماً در شبکه ارسال می شوند نیاز به ارسال داده هایی دارند که به ما در بهبود سایت کمک می کند. داده های ارائه شده توسط شما برای پاسخ به تمام سؤالات، نظرات یا درخواست های شما از این سایت استفاده می شود.

با ما تماس بگیرید
در صورت نیاز می توانید از طریق فرم تماس با ما که در بالای سایت قرار دارد یا از طریق ایمیل زیر با ما تماس بگیرید: online@teorisky.se

از طریق گروه در فیس بوک ارتباط برقرار کنید
 اگر سوالی در مورد هر سوالی در رابطه با تویوتا یا رانندگی دارید، لطفاً آن را بپرسید گروه فیس بوک
فقط برای TeoriSky، ما خوشحال خواهیم شد که به سوالات شما از طریق گروه فیس بوک پاسخ دهیم.

 کتاب الکترونیکی TeoriSky

TeoriSky کتابی است مربوط به گواهینامه رانندگی در سوئد نسخه الکترونیکی آن می باشد قوانین و قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله گواهینامه رانندگی از طریق اینترنت و موبایل و کامپیوتر و تبلت قابل مطالعه است نسخه منحصر به فرد نوع آن که به دانش آموز آزادی مطالعه می دهد و همچنین باعث سهولت در مطالعه در هر زمان و مکان می شود.دانشجو می تواند بدون نیاز به همراه داشتن کتاب کاغذی چاپی از طریق تلفن یا کامپیوتر درس بخواند و این امر باعث می شود که مطالعه راحت تر و بهتر شود. برای دانش آموز چون هر زمانی که بخواهد وارد می شود.

 مطالب کتاب

 کتاب الکترونیکی آسمان برج حاوی درس ها و توضیحات مفصلی است که به دانش آموز در امتحانات نظری و عملی کمک می کند.این درس ها توسط فراس النشاوی تهیه و نگارش شده است.کلیه عکس ها و فیلم ها خصوصی بوده و مخصوص آسمان برج فیلمبرداری شده است و درس ها واقع در وب سایت رسمی تاور اسکای.بنابراین هیچکس حق کپی یا انتشار آنها را ندارد.بدون رضایت کتبی صاحب و نویسنده محتوا و در صورت نقض حقوق هر یک از محتوا نویسی ، حقوق چاپ و انتشار، ما حق داریم طبق بند حمایت از کپی رایت به قوه قضاییه متوسل شویم. همه مشترکین پس از خرید برنامه حق دسترسی به تمام محتوای TeoriSky بدون محدودیت را دارند، اما حق انتشار این را ندارند. محتویات برنامه مشمول هر شرایطی و به هر دلیلی است.

 امتحانات نظری

 TeoriSky شامل بخش ویژه ای برای آزمون های تئوری و سوالات تئوری مربوط به گواهینامه رانندگی کلاس B است و سوالات موجود در سایت بر اساس کتاب پایه “TeoriSky” ایجاد شده است که به متقاضی گواهینامه رانندگی آموزش می دهد که چگونه رفتار در موارد و موقعیت های مختلف در حین رانندگی، علاوه بر تقویت دانش خود در خصوص قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و نحوه صحیح رفتار با رعایت حفظ محیط زیست و سایرین و همچنین نحوه برخورد با علائم راهنمایی و رانندگی و اینکه هر ترافیکی چگونه است. اینها سوالاتی هستند که به تقویت اطلاعات راننده جدید و کسانی که برای گواهینامه رانندگی کلاس B در سوئد درخواست می کنند کمک زیادی می کند.  سوالات تئوری در فرم های امتحانی در TeoriSky کپی یا از هیچ سایت دیگری کپی نمی شود.
 عکس های همراه با سوالات به صورت ویژه تهیه و طراحی شده است و از عکس های دیگر استفاده نشده است.

علائم رانندگی

 بخش علائم راهنمایی و رانندگی برای همگان آزاد است زیرا دسته بندی تابلوها بر اساس معانی آنها سازماندهی شده است و در زیر هر تابلو علائم به اختصار توضیح داده شده است و همه حق دارند بدون نیاز به مجوز خاصی، برخلاف آن ها، آنها را مشاهده کنند. محتوای کتاب الکترونیکی و فرم های امتحانی نظری.

 اپلیکیشن TeoriSky را خریداری کنید

توری اسکای یک کتاب الکترونیکی است که علاوه بر درس های رانندگی در توری اسکای، گروه ها و نمونه سوالات بر اساس مطالب کتاب الکترونیکی توری اسکای برای آموزش راننده جدید و کمک به تست دانش نظری خود در این زمینه وجود دارد. با استفاده از قوانین، و هنگام خرید برنامه توری اسکای برای گواهینامه رانندگی در سوئد باید از این موضوع آگاه باشید.مدیریت TeoriSky این حق را دارد که هر قسمت یا بخشی از سایت را به روشی که مناسب است تغییر، اصلاح یا حذف کند. منافع خود و منافع عمومی، و عدم نقض مقررات و قوانین لازم الاجرا در سوئد در صورت یافتن هرگونه به روز رسانی یا مقررات در صورت وجود هر قسمت، صفحه یا متنی که ممکن است با قوانینی که ممکن است در آن صادر شده است مغایرت داشته باشد. سوئد در خصوص رانندگی و امتحانات بر این اساس کاربر با مطالعه این توافقنامه تعهد و موافقت خود را با موارد ذکر شده در اینجا تایید می کند.بنابراین ما این حق را داریم که هر صفحه ای را که ممکن است با قوانین و قوانین قابل اجرا مغایرت داشته باشد اصلاح، تغییر یا حذف کنیم. مقررات رایج
 ما همه چیزهایی را که به نفع دانش‌آموز در تحصیل باشد، اختصاص داده‌ایم و هر آنچه مهم است را در نظر گرفته‌ایم تا مطالعه آسان‌تر شود و کمک یا کمک کنیم تا اطلاعات صحیح و بدون عارضه به دانش‌آموز برسد.

تعهدات مشترک

شما موظف هستید که هیچ قسمتی از کتاب الکترونیکی توری آسمان را به طور کامل منتشر نکنید، به عنوان مثال، فتوکپی از کل صفحات، کپی و انتشار محتوا، استفاده از تصاویر در یک وب سایت یا هر جای دیگر، استفاده از محتوا و نسبت دادن آن. به خود یا هر شخص دیگری با انتشار سوالات و تصاویر همراه آن را به خود یا هر شخص دیگری نسبت دهید و می توانید متن یا سوالی را صرفاً از جهت اطلاع یا اطلاع استناد کنید در صورت تخلف از آنچه در اینجا در شرایط و توافقنامه استفاده آمده است، ما حق داریم طبق قانون به قوه قضاییه متوسل شویم.

تعهدات مدیریت

 مدیریت TeoriSky تضمین می کند که داده های ثبت شده شما در سایت حفظ می شود و با هیچ طرفی به اشتراک نمی گذارد مگر با دستور قضایی.
 ما متعهد هستیم که اطمینان حاصل کنیم که دسترسی شما به محتویات برنامه برای همیشه در دوره اشتراک شما در دسترس است و این سرویس بدون دلیل موجه از شما متوقف یا مسدود نخواهد شد.
 ما متعهد هستیم که اطمینان حاصل کنیم که سرویس پایدار است و هیچ وقفه‌ای در سرویس به دلایلی غیر از فورس ماژور مانند به‌روزرسانی‌ها، پیشرفت‌ها یا مشکلات خارج از کنترل ما وجود ندارد.
 مدیریت آسمان برج این حق را دارد که بخشی یا بیشتر از محتویات سایت و قرارداد استفاده را در هر زمان به نحوی که با منافع خود و مشترک مطابقت داشته باشد تغییر یا حذف کند.